FANDOM

PEARL - TWISTER - DOOKIE

Medlemmer - Songar - Gigs - Historikk - Fotogalleri - Kontakt Oss

Høgdepunkt

Pearlplakat.jpg

Plakat (2005)

- Desember 2003 -
Impossible Creatures vert starta, med Einar Andre på trommer, Martin B. på gitar, og Øyvind på piano. Christian er med som manager og bakmann.

- Januar 2004 -
Christian tar bassen fatt og blir med som musikar. Øyvind vert vokalist samtidig, og Martin C. blei med som andrepianist. Per Ove tar over som manager / promotor.

- Februar 2004 -
Opptrer for første gang, den 14. februar
Fire sangar på repertoiret.

- Juli 2004 -
Jostein blir med på leadgitar, medan Martin C. vert rytmegitarist, når Martin B. sluttar, sjølv om han kjem tilbake nokre veker etter, og vert reservetrommis samtidig som Sigurd blir med i September. Jostein sluttar i November etter intern krangel.

- Desember 2004 -
Dåverande Rock Revival speler sin til då største jobb på Saloonen i Etne. Maria og Randi Karin blir medlem. Randi Karin forlet bandet for å kjøre solokarriere i byrjinga av 2006.

- August 2005 -
Martin B. vert hovedtrommis då Einar A. forlet bandet for å fokusere på skulen.

- Juli 2006 -
Rune blir med som ny vokalist.

- August 2006 -
Øyvind flytter til Gjøvik for å gå på skule der. Han fortsetter i bandet som deltidsmedlem.

- Desember 2006 -
Sigurd sluttar i bandet då han meiner det er blitt for tidkrevande. Han deltar ut året.
Samtidig kjøper Pearl sin aller første bandbil.

- Februar 2007 -
Rune sluttar i bandet pga. uenighet angåande musikkstil. Vegard og Kevin blir midlertidig rekruttert som henholdsvis vokalist og pianist, men Kevin forlater bandet nokre veker etterpå. Vegard har ikkje fått status som medlem, men har deltatt på to av bandet's konsertar.

- Juni 2007 -
Bandet speler sin siste konsert med Vegard som vokalist.

- Juli 2008 -
Pearl speler sin foreløpig siste konsert.

Tilfeldig wiki