FANDOM

Bandhistorikk Rediger

Byrjinga (2003 - 2004)Rediger

Bandet blei starta i Desember 2003 som eit CCR cover band i kjellaren til trommisen Einar Andre. Dei dåverande medlemma var Øyvind Bjørnevik på keyboard/piano, Einar Andre Åsheim på trommer, Martin Bjørnevik på gitar, og med Christian Bjørgen som ein slags manager/promotor, då under namnet Impossible Creatures, eit navn som ikkje akkurat var noko genialt. Men ettersom me ikkje hadde vokalist måtte me dermed arrangera ein audition for dei som ville prøva seg. Men her var det lite erfaring, og den utvalgte trakk seg tre timar etter at han vart vokalist. Uflaks......

Dermed bestemte Øyvind seg for å begynne og synge, og samtidig blei derfor blei Martin C. Kviteberg med som vår nye keyboardist ettersom Øyvind skulle konsentrere seg om å synge først og fremst. Christian begynna og spele bassgitar samtidig.

Den 14. februar hadde me vår første spelejobb, på ein fest med knappe hundre gjester, og det gjekk forholdsvis bra, så nå hadde me fått eit rykte, (og nokre slantar i kassa!). Etter dette fulgte omlag ein og ein halv til to månadar med bare øving, og i slutten av februar gjekk Martin C. over på gitar han og, slik at Øyvind igjen fekk jobben som pianist/keyboardist. Men i begynnelsen av mai fekk me ein spelejobb, som ein av gjestane under ein storbandkonsert på Sæbøvik, med knappe 150 gjestar, og som ein av deltakarane på "Ungdomsrevyen" i heimbygda. Revyen gjekk bra, men på Sæbøvik var det spreidde meiningar, og det viste seg at det skulle bli tøft og overbevise "utøyarane" at me var kommen for å bli! Nokre dagar etterpå blei Jostein W. Hauge med som ny leadgitarist, noko me hadde godt bruk for, men kravet hans var: "Nytt navn, eller ingen leadgitarist....."

Namnet vart dermed endra til "Rock Revival"

Rock Revival-æraen (2004)Rediger

I april 2004 endra me offisielt navn til Rock Revival. Like etter vart me booka som underholdning og pausemusikk under ei klessoppvising på Stord, noko som vart ein langt større suksess enn storbandskonserten tre veker før, og som ga ny glød i bandet, til tross for at Martin B. forlot oss samtidig. Veka etter fekk me tilbudet: "Fiskefestivalen på Sæbøvik", ja eller nei? Dette var det me hadde venta på. Endeleg skulle me bevise at me var ikkje ett talentlaust treskodans-lag, men eit kraftcountry & rocke-band frå hjartet av Høylandsbygd, med god hjelp frå Røe og Sandvikjo.

Ettersom me nå var på god vei mot "suksess", syntes me det var på tide og satse litt, og i den anledning, tok bandet eitt lån i banken på 60.000 kr, og kjøpte eit topp kvalitets anlegg, ein bassforsterkar, og mikkar til heile gjengen, til tros for at to av mikkane var defekte og ein av dei som virka vart øydelagt ein månad seinare....

Like etter fekk bandet to jobbar. Ein mini-konsert på "nattklubben" Arena på Stord, og ein dobbel-jobb som danseband på Old River Saloon i Etne.

Arena var ikkje noko problem, men ettersom Saloonen ynskja country, country og enda meir country, rekrutterte bandet to nye medlem, Sigurd og Maria, for og klare og prestere country av beste merke.
Den 5. november spelde me på Arena, og publikum likte det dei høyrde.

Pearl2k4.jpg

Pearl's Klassiske Line-Up (2004-2005)

Nå var det tid for og øve inn repertoaret til Etne-turen, men Jostein såg ikkje særleg lyst på dette "køntri-opplegget" me forberedte oss på, og møtte ikkje opp på øvingane, samtidig som han ikkje ønska å delta Derfor var det godt at bandet nylig hadde rekruttert Sigurd til og ta hans plass.

Dermed var det klart for Old River Saloon, og me reiste inn fredag's formiddagen, og me ankom i fire-tida. Og fokuserte som me var, satte opp utstyret og tok ei lita gjennomkjøring som ein siste liten generalprøve før "The Big Bang" seinare den kvelden. Men kvelden skulle starte ekstra tidleg for oss, då ovnen til saloonen gjekk i stykker, slik at maten blei forsinka, noko som medførte at me måtte i ilden to timar tidlegare for og holde publikum varme. Men maten vart etterkvert klar......

Lørdag var suksessen og eitt faktum, og me kunne reise heim med godt samvittighet og fem tusen raske..

Deretter vart det ein liten ferie for oss medlem, vel fortjent. Rett etter nyttår fulgte ein liten jobb på "Perlo" før ferien fortsatte...

Nye Høgder (2005 - 2006) Rediger

I midten av januar byrja forberedelsane igjen, til gjensyn på "Midtvintersfesten", og noko nytt vart øvd inn og mykje gammalt finpussa til kvelden,og Sigurd, Maria og Randi Karin var med på ein lokal gig for første gong. Akkurat som føregåande år så var festen ein suksess, og me fekk vist oss fram for dei lokale. Like etter spelde me på opninga av nye butikken i Høylandsbygd.

Etter dette vart me rekruttert som oppvarmingsband til ein utekonsert med Vamp på Sæbøvik i mai. Dette såg me som ein av vår store sjanse til å endeleg slå gjennom på øya.

Me vart og kontakta med tilbud om å være eitt innslag under Øyatun Skule's jubileum i juni, samt at me vart leigd inn som underholdning på Russ '70's jubileumsfest.

Vamp-konserten blei ein konsert litt utanom det vanlege. Ein konsert der hovedattraksjonen ikkje kunne stilla opp. Rockegruppa Byte blei leigd inn i siste liten. Konserten vart ein stor suksess.
Pearlvamp.jpg

Pearl under "Vamp"-konserten(2005)

Øyatun Skule's jubileum blei det dessverre ikkje noko av pågrunn av at ikkje alle medlemma våre kunne stilla opp. Men Russ 70's jubileumsfest kunne me derimot stilla opp på. Det gjekk som det skulle og 5.000kr rett i kassa.

Den 11. deseber spelte me spelte me i båthavna i Høylandsbygd i bursdagen til vokalist Randi K.

I slutten av deseber fekk me ein "dobbelgig." Me skulle spela på ein årlig fest i Matre, og dagen etter på den nye baren, "Bar B," på Sæbøvik. Matre konserten blei ein folkefest, men til Bar B. konserten trakk barre ein 15 stk. Uflaks med Bar B-jobben, men Matre-jobben gjorde fint opp for det, og det var eit skikkeligt "gira" Pearl som tok steget inn i nyåret.

I slutten på April var det duka for retur i "Båthuset" i Høylandsbygd. Me skulle spela opp til dans etter den årlige Høylandsbygdrevyen, og dette blei som dei fleste andre jobbar ein suksess, og lokalbefolkinga fekk eit hyggelig gjensyn med bandet som hadde starta karrieren her, litt over to år tidlegare.

10. juni 2006 spelte Pearl på den storslåtte Skjoldmøen-konserten. Konserten, som gjekk av stabelen om laurdagskvelden blei uten tvil ein av Pearl's største suksesser hittil, saman med Matredansen i desember 2005. Me hadde og spelt på ei mindre tilstelning på Stord kvelden før, og me var derfor i godlaget når me entra scenen på Sæbøvik om laurdagen. Konserten blei også den første av Pearl sine jobbar som blei gjort profesjonelle opptak av. Dette sendre Pearl på nytt inn i søkelyset, og utover sommaren fulgte mange suksessfulle jobbar, deriblant ein utedans i Skånevik som hausta god kritikk.

I august 2006 forlot Øyvind bandet for å gå på skule, og Rune Landa, heile Halsnøys favorittstemme, tok hans plass i bandet. Skjoldmøen sendte Pearl på nytt inn i søkelyset, og utover hausten fulgte mange suksessfulle jobbar, deriblant ein utedans i Skånevik som hausta god kritikk. Men problema kom snart krypande etter.

Nedgong (2007 - ) Rediger

I januar slutta Rune og Sigurd, då dei var uenige i kva musikk bandet skulle spele. Utover våren vart fleire medlemmer rekruttert, men ingen som varte og etter ein mindre konsert på Sæbøvik i april, tok Pearl pause på ubestemt tid.

I tidlig januar 2008 vart to nye medlemmer rekruttert, Kjetil Kjeka på gitar og Oliver Anderson på bass, medan Christian bytta til rytmegitar/bass, i håp om å revitalisere gnisten i bandet. Det vart umiddelbart satt i gang øvingar, og 8 mars debuterte "nye Pearl" på Samfunnshuset på Sæbøvik, til særdeles god kritikk.

Bandet haldt fram med øvingar utover våren, men Oliver forlot bandet etter kort tid då han ikkje likte musikkstilen Pearl spelte, og Christian gjekk då tilbake til full stilling på bass. I Juni 2008 slutta Martin B. i bandet, etter fire år som trommis, då han enkelt og greit ikkje hadde tid til å drive med det lengre. Månaden etter spelte Pearl sin foreløpig siste konsert, som oppvarmingsband for Vassendgutane på Sæbøvik, med veteranen Rhune Dahle på trommer.

Medlemmer Rediger

MedlemshistorikkRediger

Desember 2003 - Januar 2004
Januar 2004 - Juli 2004
Juli 2004 - Oktober 2004
Oktober 2004 - Juli 2005
Juli 2005 - August 2006
August 2006 - Januar 2007
Januar 2007 - Februar 2008
Februar 2008 - April 2008
April 2008 -

Tilfeldig wiki